Friday, October 11, 2013

Pandora

Semalam,

Aku balik site awal so tros balik rumah. Tetibe ade orang cakap nak chocolate. Tros la aku godek check in bag hushband aku sebab dia baru balik dr Frankfurt semalam. Aku jumpe chocolate ngan Pandora!!!! Wahahahaha. 



Dia beli mase bulan lepas kt NZ. Patutlah berkeras tak bagi aku beli bracelet PinkTober Hard Rock mase g Melaka haritu. Tapi aku tak tengok lagi bracelet Pandora tu tapi da excited sangat. Dia cakap nak kasik nanti2 kang aku terus pakai g keje. Hushband aku suke beli barang untuk aku pastu simpan lupa nak kasik. Haritu handbag Gucci aku da berapa bulan dok dalam stor sebab dia terlupa nak kasik T_T.



Sebelum2 ni aku dok cerita kisah Namee Roslan and Pandora, pastu kawan aku dengan Pandora. Ingat dia tak amik port sebab aku da lama cakap nak charm bracelet tapi dia buat derk je hehe.

No comments:

Post a Comment