Friday, August 30, 2013

Set Bersalin - Nona Roguy

Yeay! Aku da bli da set bersalin Nona Roguy. Rupenye set RM300 tu untuk stok 30hari je. So aku bli loose items. Fuh! Mahal gak kalo nk sihat, cantik and pakai lama.. Bak kata kakak ofis hehehe.

Nape Nona Roguy? Sebab ni brand lama and mmg popular utk produk jamu compare to other brands cam Sendayu Tinggi, Anugerah and etcetera. 

Aku bli dengan harga ahli so ni lah harga yang aku dapat. InsyaAllah nanti bila aku da berkemampuan, aku nak bukak kedai baby and letak set bersalin gak kt kedai aku. Ni gara-gara kes aku bli set Nona Roguy kt kedai Mama & Damia. Ek elleh dekat gile ngn ofis aku. Selama aku dok kt KD sebelum ni xpernah perasan. Dah pregnant baru pasan. Haish!


Phytonatal RM100


Herbanika Lulur RM50


BarraGel RM25

Krim Barut RM45

Uncang Cuci Herbanika RM85

Akar Herbanika RM55

Minyak Herbanika RM58


Minyak Berubat Herba RM27


No comments:

Post a Comment